Tilmeldingen til Efterårsturneringen 2024 er åben! Tilmeld jer nu!

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på spørgsmål i forbindelse med tilmelding og deltagelse i erhvervsturneringerne

Tilmelding af hold

Du kan læse mere om Firma Padels to årlige turneringer på hjemmesiden. I kan tilmelde et hold til næste turnering her.  Det koster 4.800 kr. pr. hold og indeholder baneleje, leje af padel bat og bolde, samt præmier til første- og andenpladsen.

Din tilmelding er gået igennem, når du har udfyldt tilmeldingsformularen. Du modtager også en bekræftelse på e-mail og kan desuden se dit holds navn fremgår af deltagerlisten. Du bedes kontrollere, at dette er tilfældet.

Vær opmærksom på, at I automatisk vil modtage en faktura på mail inden for nogle få dage efter tilmeldingen.

Du kan allerede nu tilmelde et hold til vores næste erhvervsturnering i padel via tilmeldingsformularen.

Tilmeldingen er åben indtil en uge før turneringsstart. Vi anbefaler dog at tilmelde et hold hurtigst muligt, da vi oplever en stor efterspørgsel på turneringerne.

Du kan allerede nu tilmelde et hold til næste erhvervsturnering via tilmeldingsformularen.

Ja, vi niveauinddeler alle tilmeldte hold ud fra deres geografiske placering.

Vi bestræber os på at alle får så lige og jævnbyrdige kampe som muligt. Hvert hold vælger deres eget niveau, som passer dem bedst. Til at vurdere niveauet har Firma Padel udarbejdet en oversigt over niveauerne.

Det kræver kun 2 spillere på et hold, for at kunne deltage i turneringen.

Vi anbefaler at et hold består af 2-4 spillere, for at sikre at kampene gennemføres på de fastsatte kamptidspunkter.

Holdets 3. og 4. spillere kan bruges hvis der måtte opstå skader og afbud undervejs. En spiller må kun repræsentere ét hold.

D

Hovedpræmien i hver pulje er gaver til en værdi af 10.000 kr. og andenpræmien er gaver til en værdi af 5.000 kr.

Hver pulje har derfor en præmieværdi på 15.000 kr.

Nej, dog skal alle spillere have en tilknytning til firmaet. Spillere skal derfor være ansatte, medlemmer, samarbejdspartnere eller have en anden relation til firmaet.

Deltagelse i turneringen

Alle puljekampe & finaler er allerede planlagt og reserveret af Firma Padel. Hvert hold får tilsendt detaljeret kampprogram med tidspunkter og sted for kampene senest 1 uge før første puljekamp.

Puljekampene er fastlagt til at blive spillet mellem kl. 17:30 og 22:00 på hverdage (mandage, tirsdage, onsdage & torsdage).

Når I tilmelder et hold til turneringen, så kan I helt selv vælge hvor I vil spille jeres padelkampe. Vi samarbejder med nogle af landets førende padelcentre, PadelPadel og WAP (We Are Padel).

Vi afholder vores forårs- og efterårsturnering fordelt geografisk mellem de 5 regioner:

  • København | PadelPadel CPH Cupra Arena
  • Sjælland | We Are Padel Køge
  • Fyn | PadelPadel Odense
  • Aarhus | PadelPadel Aarhus Lunar Arena
  • Aalborg | PadelPadel Aalborg AL Bank Arena

Ja, turneringen er mix, hvilket vil sige at både mænd, kvinder og andre må deltage i turneringen. Der er med andre ord, ikke nogle krav til ens køn for deltagelse i turneringen.

Nej, vi stiller ikke dommer til rådighed til puljekampene, derfor skal I selv dømme kampene.

Det er op til hvert enkelt hold at rykke kampene internt eller melde afbud, hvis kamptidspunktet ikke kan lade sig gøre. Holdet der melder afbud skal give modstanderholdet besked på telefon og/eller mail, samt underrette den turneringsansvarlige på mail: marco@firmapadel.dk.

I kan derefter selv sørge for at planlægge nyt kamptidspunkt i samarbejde med modstanderholdet, hvor I selv afholder omkostningerne til ny baneleje. 

Hvis ikke der træffes aftale om et nyt kamptidspunkt, vil holdet der meldte afbud tabe kampen og blive opkrævet et afmeldingsgebyr på 300 kr. ex moms af Firma Padel.

Hvis en af spillerne fra modstanderholdet ikke er mødt op inden for max. 15 min efter det fastsatte kamptidspunkt, taber holdet det 1. sæt. Hvis en spiller/holdet slet ikke møder op, taber holdet kampen 2-0 i sæt.

Hvis et hold udebliver til en kamp, vil de blive opkrævet et udeblivelsesgebyr på 300 kr. ex moms af Firma Padel.

Alle kampene bliver spillet indendørs og er på forhånd booket gennem vores samarbejdspartner PadelPadel & WAP.

Der vil samtidig være mulighed for at låne padel bat og bolde til hver puljekamp.

I må meget gerne selv medbringe padel bat og bolde, men der vil også være mulighed for gratis at låne padel bat til alle puljekampene & finalen via vores samarbejdspartner.

Vi donerer penge til Børnecancerfonden, der støtter deres arbejde og giver håb til børn med kræft.

Forskningen er det bedste middel i kampen mod børnekræft. For 50 år siden var det kun 1 ud af 2 børn, der overlevede, i dag er det 6 ud af 7. Vores donation er med til at redde det 7. barn.

Læs mere om Børnecancerfonden her.